Liebherr ICS3113-21

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICS3113-21 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bratus 27-04-2012
Geschreven voor: Liebherr ICS3113-21

Compressor na 5 jaar defect, hij rammelt bij afslaan.

Liebherr weigert deze te vervangen (zou moeten onder coulance zij het materiaal en wij het arbeidsloon) en zegt dat de koel-vries kast geheel defect defect is door lekkage. Anderen zeggen dat dit onzin is omdat de koel-vries kast verder gewoon prima koelt en vriest en geven hierbij aan dat dit niet zou kunnen als hij lek zou zijn. Volgens deze anderen is er alleen een veer in de compressor gebroken.

Kortom, volgens Liebherr is een goed werkende (maar alleen met een rammelende compressor bij afslaan)economisch defect en schuiven dit ergens ander op af.

Lijkt er eerder op dat het voor hen goedkoper is om om voor een dikke bijbetaling de koelkast te vervangen om onder coulance (zij materiaal en wij ongeveer 160 Euro arbeidsloon)een compressor te vervangen.

Kortom de naam kwaliteitsnaam die Liebherr had maken zij niet waar door koel-vrieskasten te leveren met een economische levensduur van 5 jaar. Dat doen goedkopere merken beter

scubadiver2 08-12-2011
Geschreven voor: Liebherr ICS3113-21

Ja ik was er ook tevreden over tot hij na 3,5 jaar kapot bleek te zijn. Koelsysteem is lek dus hij kan naar de schroothoop. Ben benieuwd wat het vervangingsaanbod van de Fa. Buram wordt.

Was er echter wel tevreden over. Let op dat je na aanschaf zelf op de website www.koelen.nl een aanvraag voor extra zekerheid indient (binnen een half jaar na aankoop). Je krijgt niets bij de koelkast waaruit blijkt dat je hier recht op hebt en het kan je eventuele reparatiekosten schelen.

scubadiver2 11-12-2011

Inmiddels een aanbod ontvangen van de Fa. Buram en ik vind dat het netjes wordt opgelost. Krijg een nieuwe koelkast met bijbetaling. Ik betaal het aantal maanden dat ik gebruik heb gemaakt van de koelkast waarbij deze over een periode van 10 jaar wordt afgeschreven.

Pieter H 25-11-2011
Geschreven voor: Liebherr ICS3113-21

Deze koelkast gekocht omdat het vrijwel de enige was die in ons geval in de bestaande keuken kon worden ingepast.
Zeer goede inbouwinstructies.
Duidelijke gebruiksinstructies.
Geen moment spijt,je hoort hem niet,de vriescapaciteiten zijn uitmuntend en de indelingen heel handig,kortom een topper !